Tevetipset

Ja idag så kommer halv åtta hos mig på fyran och Samantha klockan 23.40 även på fyran, annars så är där inget speciellt på teve ikväll, men är där inget bra på dom andra kanalerna så är alltid Zone Reality en bra kanal, där är alltid något intressant att titta på och sen har man ju alltid någon bra film som man kan plocka fram och titta på. Ännu har inte min sambo kommit hem, men när han kommer hem så blir det en fika, själv så har jag tagit lite musli bara i morse och youghurt, jag njuter av det fina vädret och hör på musik, gissa vem? Jo Nicklas Wahlgrens gamla 80-talsskivor hehe, jo dom är faktiskt jättebra *ler*( kom an katten det svänger ju )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0