Städat lite idag

Ja idag har jag städat och dammsugat och tvättat, vilket jag fortfarande håller på med och i morgon så ska jag och mor och Caroline åka till Ystad och shoppa lite, en tjejdag och vi ska börja med att fika på ett café och sen ska vi bara gå och titta i alla affärerna, så det ska bli kul. Idag är det inget vidare väder, men dom har lovat fint väder i morgon så vi får hålla tummarna för att det stämmer. På torsdag ska jag få upp de andra gardinerna och sen ska jag plocka ner lite av mina påsksaker och pynta lite med ankor och sånt inför påsken och snart kommer min kusin hit Joakim, för han har ju Påsklov i nästa vecka så det ska också bli skoj. I påsk eller på påskafton kommer min mor och far och mina svärföräldrar hit och vi ska äta varmrökt lax men min sambo äter ju inte det så för honom blir det en god bit kött och gratäng eller potatisklyftor i ugnen med god sås till som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0