Söndag

Ja idag är det söndag och vi ska bara ta det lugnt idag, svärmor hade gjort ärtsoppa till oss igår men igår så hade vi ju besök av  en kompis till oss så då beställde vi kinamat så idag blir det ärtasoppa istället, skönt att ha maten klar så man slipper tänka på vad man ska ha till middag. I morgon kommer det inte hända något särskilt blir en lugn dag den också men på tisdag är det dax att träna i Ystad igen och idag ska jag förresten också träna för jag hoppade ju igår när vi hade en kompis här och sen behöver man ju inte träna alla dagar i veckan, bara man gör det så ofta man kan i alla fall, så nu ska jag gå och göra mig i ordning för att köra dagens träningspass.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0