Sommartid *ler*

Ja så var det söndag och idag händer det inget särskilt här, det blir en lugn söndag bara och glöm nu inte att sommartiden börjar idag så ställ fram klockan en timme för nu går det åt ljusare tider *ler*. Det ska bli så skönt att man nu vet att sommaren står framför en  och man ska grilla och sola och bara njuta av sommaren när den väl kommer. Jag ska sätta upp dom andra gardinerna när jag bara har fått kraften tillbaka från min PMDD och där är en kort men intensiv period med energi precis efter den veckan och då gäller det att ligga i med det man verkligen vill ha gjort för sen börjar helvetet på nytt igen, så det är nästan bara en vecka som man är människa så att säga, men jag ska iväg och höra om det inte finns någon hjälp att få för det är ju inte kul precis. Annars så har jag och min sambo precis fikat och nu sitter vi och kopplar av lite framför datorerna. Tänk snart är det Påsk, det är bara denna veckan som kommer och sen nästa vecka så är det påsk, min kusin kommer hit under Påskveckan, han har ju påsklov då, så han ser så fram emot att han ska komma hit, denna veckan är han på praktik så det blir säkert spännande för honom. Påskriset får jag låta bli i år, jag får istället ta fram lite påskkycklingar och prydnadssaker i form av kycklingar och påskägg och sånt för ris vågar jag inte ha när Kurre är i farten hehe, då hade det legat fjädrar överallt här i huset *ler*.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0