Soligt väder idag

Ja idag är det soligt ute och det piggar ju alltid upp humöret *ler*, annars så har jag precis fikat och jag gör mig redo för dagens träningspass, har ju en motionscykel här hemma och sen gör jag lite övningar som sit-ups och knipövningar och lite andra rörelser som är bra för kroppens muskler men jösses vad man får träningsvärk efteråt, men det är priset man får ta för att få fin och fast kropp. Jag får väl ta en tur med fidolina senare idag för det har blivit lite dammtussar lite här och var så det är dags att ta fram henne nu och sen har vi ju våran katt Kurre som fäller lite päls också så det blir snabbt dax att ta fram fidolina igen, nej nu är det dags att göra sig i ordning för träningen men vi hörs! Kram på er och ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0