Snart dax att lägga ner vinterkläderna och in med vår och sommarkläderna

Ja snart nu i dagarna får jag väl ta och gå upp på loftet och rota bland mina backar med kläder, jag har ju samlat på mig en hel del kläder under alla åren och jag är ju så rädd om dom så  jag har ju allting kvar i lika fint skick som när jag köpte det och nu är det ju snart dax att plocka ner vinterkläderna och upp med vår och sommartröjor respektive sommartoppar och shorts och dom lite kortare byxorna eller sommarbyxor, det går så fort så rätt som det är så är både våren och sommaren här och då gäller det att ha rätt kläder i garderoben, får ta och göra det under dom närmaste dagarna och sen är det ju gardinerna som ska upp och jag ska fixa till det lite med vårliga dukar och så överallt, sånt gör mycket på sig faktiskt och kanske lite tulpaner på bordet *ler*.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0