Ska träna hemma istället nu

Ja nu har jag bestämt mig för att träna hemma istället för att åka till Ystad varje tisdag, för det första så ska mor och far köra hit och hämta  mig på morgonen och sen så har jag ju fått ett papper med rörelserna som jag brukar göra där inne som situps och knipövningar och några andra övningar men dom gör jag ju varje dag nu efter det att jag har cyklat, så det enda jag går där inne för i så fall är ju för att använda träningsmaskinerna och det är inte lönt tycker jag att mor och far ligger och kör och hämtar mig och lämnar mig bara för det utan då kan jag ju hellre träna mer på cykeln istället för dom maskinerna, så nu ska jag träna här hemma istället hädanefter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0