Så var det söndag

Ja så var det söndag och vädret är fortfarande jättetråkigt, regnigt och ruskigt ute usch trist.... annars så har vi precis fikat och snart ska jag träna. Jag fick förresten alla skivorna med Niklas Wahlgren på Tradera, dom var i fint skick och man kan ju inte få tag på dom låtarna från 80-talet på något annat sätt, inte än i alla fall, hade han gjort en greatest hits eller så med dom låtarna från den tiden så hade det ju varit super, men nu har han ju inte gjort det och frågan är om han någonsin gör det, för han ska släppa ett nytt album till sommaren och där är många andra skivor han har gjort nu i nutiden som faktiskt är riktigt bra, så jag ska köpa dom sen, men som sagt 80-talsmusiken får man bara tag på på LP skivorna och singlar så därför köpte jag dom på Tradera. Jag har ju en sån skivspelare från 50-60-talet som man kan spela alla sorters skivor på både singlar och LP skivor och stenkakor och ja alla sorters skivor så det är en kanonskivspelare och sen är det en snygg möbel också. Nej, nu ska jag gå och göra mig i ordning för träningen och sen ska jag dammsuga senare idag för det behövs nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0