Så var det söndag

Ja då var det söndag och jag ska träna senare idag, blir lite sent idag igen eftersom vi ju hämtade upp en kompis till oss när vi åkte hem en killkompis till min sambo, så dom sitter och spelar WOW nu och jag sitter här vid min laptop och kollar läget både på Tradera och på lite andra sighter och bloggar förstås *ler*, så det lär nog bli rätt sent innan jag lägger mig idag. Min sambo ska köra hem sin killkompis sen inatt också för han har inget körkort, men det är inte så långt härifrån så det är lugnt, han ringde och frågade innan igår vad vi skulle göra ikväll för han ville komma hit, han hade inget att hitta på i helgen och eftersom vi skulle vara hemma ikväll så gick det ju bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0