Så var det måndag igen



Ja idag är det måndag igen och det blir en ganska lugn måndag för vår del, min sambo har kört iväg för att handla lite i affären, där var lite varor som vi behövde fylla på, annars så har vi precis fikat och jag kollar läget lite på Tradera, saker som jag har lagt bud på och hoppas att jag får, vet inte om ni kommer ihåg att jag berättade om några tröjor som var jättesnygga som jag har lagt bud på så jag håller koll på dom *ler*. Annars så är det lite trist väder idag, ingen sol här inte. Jag har inte hunnit kolla vad som kommer på teven ikväll men jag ska kolla läget och ge er mitt dagliga tevetips som jag alltid brukar, tjingeling pling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0