Så var det fredag *ler*

Ja idag är det fredag och mina föräldrar kommer hit idag så det ska bli kul, jag har nästan precis kommit upp så det är kaffe som gäller nu och mor och far kommer i eftermiddag någon gång, jag skulle tippa att dom kommer vid tretiden, så då fikar vi och sen ska vi ju beställa kinamat ikväll så det ska bli gott. Annars så är vädret inge vidare idag, det snöade igår så vädret är verkligen upp och ner och det var inte lite snö som kom heller, fast idag har allt smällt undan igen. Nej nu ska jag gå och göra kaffe tjingeling pling!

Kommentarer
Postat av: Kickan

här har vi också kökat kinamat - jag och töserna ;)

2009-03-13 @ 21:31:14
URL: http://allwithinmyhands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0