Så är det tisdag

Ja idag är det tisdag och solen skiner minsann lite idag inte illa *ler*, missa inte Kattis program ikväll med Nicklas Wahlgren och Pernilla Wahlgren det går på teve 4+ Kattis och Company heter det, har inte sett det innan men det ska bli roligt att se det och särskilt nu när Nicklas är med i programmet och Pernilla förstås *ler*, programmet börjar klockan åtta så missa inte det. Annars så är det halv åtta hos mig på kanal fyra också ikväll, men det är inte varje kväll jag ser på det, det beror på om där är något annat som är bättre på någon annan kanal för då ser man ju hellre på det, så ikväll ska jag i alla fall se på Kattis och Company men sen får jag nog gå och lägga mig någotsånär i tid för i morgon ska jag till doktorn på rutinkontroll och jag ska vara där 8.40 så mor och far kommer och hämtar mig tidigt i morgon. Annars så blir denna dagen lugn och jag och min sambo ska bara koppla av och ta det lugnt. Ha nu en bra dag allesammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0