Robinsson Ikväll på teve 4

Ja missa inte Robinsson ikväll klockan 20.00 på teve 4, det ska vara mycket hårdare för deltagarna detta året, så det ska bli spännande att se hur det går för dom och vad dom ska gå igenom för något. Annars så är det en lugn lördag, jag kollar läget lite på saker som jag har bjudit på på Tradera  och än så länge så har jag dom sakerna som jag har bjudit på så vi håller tummarna för att det håller sig så. Det är så skönt att vi har maten klar idag bara till att värma och äta, jag tycker om sån mat som är lätt att laga och som man har flera dagar och att man slipper tänka på vad man ska laga för mat varje dag och sen dessutom så är det jättegott, så det kan ju inte bli bättre *ler*.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0