På teven ikväll

Ja ikväll är det halv åtta hos mig och sen 23.40 kommer samantha, hon är bara för härlig, så jag ska se på det också och sen ska jag gå och lägga mig för sen kommer mor och Carro och hämtar mig i morgon och vi ska till Ystad och shoppa lite, så då gäller det att vara utvilad och pigg *ler*, men Samantha kan jag bara inte missa. Annars så håller jag på och pysslar lite här hemma och jag har börjat plocka fram lite saker som jag ska ha till påsk, en del saker har jag satt upp och andra ska jag vänta lite med tills nästa vecka. Jag städade förrådet idag för det behövdes, där var en massa saker som jag slängde och som jag inte behövde ha längre, nåja jag är ju inte den som slänger saker i första taget men nu var min sambo också med och städade för en hel del av sakerna där inne var delar till datorer och sånt som han inte behövde och det slängdes men annars så var det mest gamla lådor och kassar som slängts in i hastighet där inne och som slängdes nu, så nu är där jättefint inne igen. Man behöver göra en riktig städning lite då och då i förråden för man samlar på sig en massa skit och bra och ha grejor *ler*, sen blir det aldrig att man använder det och då är det ju ingen idé att ha det kvar, det tar bara upp en massa plats och det är ju onödigt. Nåja, det känns i alla fall skönt att man har fått så mycket gjort idag och nu ser jag fram emot morgondagen då vi ska till Ystad. Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0