På teven ikväll

Ja ikväll är det halv åtta hos mig och sen så är det sveriges värsta bilförare klockan åtta och efter det så går serien medium som jag tycker är så bra och alla programmen går på fyran. Jag tycker nästan att det mesta som är värt att titta på går antingen på kanal 4 eller teve 4+ så det blir mest dom kanalerna man tittar på och det som är så bra på fyran är att dom programmen som man tycker är bra går precis efter varandra, så man missar det ju inte så lätt då heller, fast oftast sitter jag numera inne i teverummet och har laptopen framme samtidigt som jag ser på teve, så att jag säkert inte ska missa något program som jag så gärna vill se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0