Nu visar sig solen lite *ler*

Ja tänka sig, nu visar sig solen också, det gör att man blir ännu piggare, vädret gör mycket på sig kan jag säga, både på hur man känner sig och ja allting och det har varit så tråkigt väder på sista tiden så det är tur att man har lite filmer och så att titta på om kvällarna, jag längtar så till våren och sommaren och när man nu ser bara en liten gnutta ljus, att solen kikar fram lite grann så gör det mycket på sig, man känner sig piggare och gladare. Ikväll blir dte pasta och falukorv till kvällsmat, har varit uppe och hämtat det ur frysen nu så jag lade den precis i lite varmt vatten så att den tinar upp fortare. Jag och min sambo fikar när han kommer hem från sina föräldrar, han skulle hjälpa sin far med något idag så han är där hos dom nu, jag pysslar och fixar här hemma, jag håller just nu på och tvättar lite och sen är man ganska så mör efter träningen kan jag säga, det känns i alla musklerna i kroppen *ler*. Ikväll kommer det halv åtta hos mig på teven och sen kommer det familjen annorlunda efter det och sen kommer ett program som handlar om fyra syskon från Polen varav bara tre av dom blev bortadopterade till Sverige den andra systern blev kvar i Polen och nu ska dom träffa sitt syskon för första gången, fy vad hemskt att få reda på senare i livet att ett av ens syskon finns kvar i Polen helt ensam och att han eller hon inte har en aning om att den har flera syskon som blev bortadopterade när dom vad små och att hon eller han blev ensam kvar, det måste kännas hemskt tycker jag, men det är ju bra att dom nu får träffas för första gången, men hela historien tycker jag är tragisk, varför adoptera bort dom andra och lämna en kvar i hemlandet, hade varit bättre att låta alla syskonen vara ihop tycker jag men men.... vi får väl se hur det går när dom nu ska träffas ikväll. Alla programmen jag har tipsat om nu går på fyran ikväll.

Kommentarer
Postat av: Kickan

Ja här tittas det också på familjen Annorlunda !

2009-03-09 @ 20:34:09
URL: http://allwithinmyhands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0