Nu har jag tränat

Ja nu har jag tränat och vi har även fikat precis så det var gott nu efter träningen, man behöver ju lite ny energi när man har gjort av med den andra *ler*. Jag ska sitta och vila en stund framför datorn och sen ska jag dammsuga hela huset för det behövs nu igen, annars så är det lugnt idag. Ikväll är det halv åtta hos mig på teven och samantha repris, jag ska se det klockan 23.35 för jag missade förra avsnittet och hon är bara så härlig *ler*. Solen visar sig fortfarande och det är uppiggande, man blir på bättre humör direkt när man ser solens strålar, men det blåser som bara den, fast det gör det ju för det mesta här ute på landet, så det är inget ovanligt. Nu ska jag kolla läget lite på internet och på Tradera, kanske där är något kul vem vet? Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0