Niclas Wahlgrens gamla 80-talsskivor Yeah!!!!

Ja jag har ju haft turen att hitta Nicklas Wahlgrens gamla skivor på Tradera och dom går för fullt här hemma, jag har en gammal skivgrammofon från 60-talet där man kan spela alla sorters skivor och singlar så jag spelar dom dag som natt och jag har mina favoritlåtar förstås som het lång sommarnatt och Tidlös, Drömmar,ängel, dansa, törst och inatt, en gång och aldrig mer, Mary Lou, värme, ensam mfl..... Jag hoppas verkligen att Nicklas gör en samling med sina gamla låtar för jag tror att där är fler som skulle uppskatta det för alla har ju inte skivspelare nu för tiden och sen så är det ju mycket bättre på cd och det är lättare att spela låtarna var man än är om man har dom på cd, så jag har tipsat Nicklas om att släppa ett sådant album och han sa att det var roligt att jag gillade hans 80-talslåtar och att han nog fick börja spela dom nu också på spelningarna hehe *ler*, ja då ska jag dit och höra på honom, helt klart och jag gillar ju även hans nya låtar men dom gamla 80-talslåtarna är riktigt bra faktiskt och det är ju inne med 80-tal nu igen så det är ju ingen dum ide att han släpper ett album med sina gamla goda låtar från 80-talet och sen kan det ju inte bli bättre timing nu heller när han har varit med i Let´s dance och är riktigt inne nu igen, så jag hoppas att han gör ett sådant album. Just nu håller han på att göra ett nytt album som släpps i sommar, så jag ser fram emot det albumet också förstås, men just nu går Nicklas gamla 80-talshits här hemma på full speed *ler*.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0