Nicklas Wahlgren gäst hos Kattis på tisdag

Ja på tisdag så kommer Nicklas Wahlgren att vara gäst  hos Kattis i hennes nya program på teve4+ klockan 20.00 och då ska även hans syster Pernilla Wahlgren vara där, jag ska definitivt se programmet eftersom jag tycker att Nicklas är en himla trevlig kille och sedan gör han så bra musik. Det är ju också roligt att han träffade sin nuvarande kärlek Laila Bagge som ju fortfarande är med i Let´s dance, dom passar så bra ihop och ett väldigt passande par, lika omtänksamma och verkar så lika varandra så jag tycker att det är jätteroligt att dom har blivit ett par, förresten nu har väl Laila och Andreas och Anders fullt upp med att höra på alla som gormar och har sig, för jag såg på teven att dom söker nya medverkande i nästa Idol, stackars Laila och dom andra att sitta och höra på alla dom som kommer in och skränar och har sig, jag tror nog att hon har en hel del att berätta för Nicklas när hon träffar honom sen *ler*.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0