Morgondagen



Ja i morgon ska jag börja dagen med att äta havregrynsgröt och sen ska jag träna här hemma och sen blir det till att tvätta, för jag har en rätt stor tvätthög som ligger och väntar på mig så det är bara till att tvätta hela dagen i morgon, det blir ju så, man tvättar ju inte bara några få plagg utan man får ju vänta tills det har blivit en rätt stor hög och sen tvättar man hela rasket, så brukar jag göra i alla fall och nu är det dags att ta tag i det i morgon. Min sambo ska hem till sin far och hjälpa honom med lite saker, dom börjar ju bli till åren och orkar inte lika mycket som innan så min sambo får hjälpa dom med lite saker och ting hemma och det är ju inte så konstigt. Vädret är så himla tråkigt, det bara regnar och det är dimmigt ute, jag hade hellre haft snö än att gå och titta på regn och rusk var dag man tittar ut genom fönstret, men kanske det kommer lite snö igen eller så kommer våren direkt, vi får väl se hur det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0