Mina fina tröjor

Ja jag fick mina fina tröjor, dom har ännu inte kommit men jag hittade dom på Tradera och det är riktiga 80-talströjor och det går inte att få tag på dom idag, men jag kommer ihåg att dom var högsta mode på 80-talet och jag har alltid velat ha sådana, så nu när jag hittade dom på Tradera så bjöd jag på dom och jag fick dom, det är gjorda så att man kan vända ut och in på dom och då är där ett annat mönster på den sidan, så dom är ju väldigt praktiska. Jag har bilder på dom så jag tänkte visa dom här här.  Där är tryck på båda sidor på tröjan så på den ena sidan där musse kikar fram som ur ett hål så på baksidan så ser man att han hoppar in och man ser bara baken på honom där, nåja svårt att beskriva men men... jag tror nog att ni förstår ändå och likadant på den andra tröjan är där också mönster på baksidan och sen som jag sa så kan man vända ut och in på tröjorna och då får man en helt annant tröja för där är ett annat tryck på baksidan, jag kommer så väl ihåg dom här tröjorna och jag har alltid velat ha sådana och nu äntligen så hittade jag dom och det är ju väldigt inne med 80-tal nu igen så det passar ju väldigt bra att jag hittade dom nu, dom är inte användna heller så dom har kanske varit på ett lager från en affär som lagt ner på 80-talet, inte vet jag men det spelar ju ingen roll heller, tröjorna är jättefina och jag bara älskar dom. Annars så mår jag bara piss pga PMDD, så det är bara till att ta värktabletter och gå och lägga sig mellan varven, för dom som inte vet hur det är att ha PMDD så rekommenderar jag dom att läsa dagens Ystads Allehanda där det finns en kvinna som har kämpat i många år med detta helvetet och att äntligen få veta att det inte bara är jag som har det så här känns skönt, att man inte är ensam och att kanske kunna få hjälp att kanske kunna få något som hälper mot det, ja inte vet jag, men jag ska ju iväg till en gynläkare och berätta om det hela och sen får ju hon berätta om det finns något eller vad man ska göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0