Melodifestivalen

Jaha då har man sett andra chansen finalen  och jag tycker att Lili och Susie skulle gått vidare men jag tycker att det var rätt att Caroline av Ugglas gick vidare och Sarah var ju också bra med sin låt visserligen moving on som den heter, men däremot tycker jag inte om den där låten alla eller om nu en del uppfattar den som ALLAH kanske, det är väl därför som den har kommit med bland låtarna eftersom alla som diggar Islam har röstat på den låten, ja inte vet jag men vinner den så kommer den ju till att vinna i finalen för dom flesta i världen är ju oturligt nog muslimer och tolkar då naturligtvis låten som en hyllning till deras gud ALLAH, nåja nu hoppas vi att den låten inte vinner och förhoppningsvis gör den inte det, för själva låten är inte bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0