Leila gick vidare till finalen *ler*




Ja Leila gick vidare till finalen med Magnus så det var jätteroligt, nu hoppas jag att Laila tar hem finalen också nästa fredag. Annars så har jag precis sett Samantha och hon var lika rolig som vanligt *ler*. I morgon ska jag sätta upp dom andra gardinerna om jag känner mig i form så att säga, för det är ju fel vecka nu och man mår piss mellan varven så det beror helt och hållet på hur jag känner mig i morgon, jag har ju i alla fall fått upp de nya gardinerna i köket än så länge och det är ju bra. I morgon böjar Robinson på TV 4+, det kan bli intressant att titta på för det ska nämligen vara tuffare nu än någonsin, så vi får väl se hur det går för dom.

Kommentarer
Postat av: Kickan

Ja inte trodde jag att det skulle stå imellan Leila och Magnus !!!!

Men Leila kommer ju att vinna så klart :)

2009-03-23 @ 08:18:15
URL: http://allwithinmyhands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0