Längtar till våren

Ja jag längtar verkligen till våren och jag tror faktiskt att den är på väg för det skulle bli 10 grader plus nu i dagarna och det känns nästan i luften att våren är på väg, så vi får hoppas på det, det är så tråkigt när vädret är som det är nu och det bara regnar och det är grått ute. Annars så har vi ätit kvällsmat och det blev pasta och falukorv så det var gott, annars så har jag inte gjort så värst mycket idag merrän att träna och sen blev jag så trött och hade träningsvärk så jag gick och vilade några timmar och efter det så kände jag mig mycket bättre, men visst känns träningsvärken fortfarande men det är bara bevis på att träningen verkligen har gjort susen *ler*.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0