längtar till fredag

Ja jag längtar till fredag då min mor och far kommer hit, då ska vi beställa kinamat och se på film, dom kommer någon gång på eftermiddagen och då fikar vi och ser på film sen lite senare så beställer vi kinamat och mor och jag ska se på let´s dance, sen på lördag så ska vi åka till mormor och fika och på kvällen så är det ju finalen i melodifestivalen, så det ska bli spännande att se vilken låt som går vidare. Annars ikväll så är det lugnt, min sambo har åkt på möte i föreningen som han är med i och det lär bli sent innan han kommer hem, så jag och vår katt Kurre får se på teve och jag kommer nog mest till att sitta framför datorn och skriva på min blogg här inne och kolla läget allmänt ute på internet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0