Jösses vilken träningsvärk jag har



Ja jag känner verkligen av träningsvärk nu kan jag säga, särskilt i häcken *ler*, jag gör ju bland annat knipövningar och håller i 5 sekunder som man ska och 30 stycken och det känns nu, jag kan inte sitta på stolen helt och hållet utan får sitta lite halvt om halvt för att det gör ont i häcken och jag kan inte ens sitta i vår mjuka soffa utan att det ömmar i baken, men det är priset man får ta för att ha fast häck hehe! Jag har ont på andra ställen i kroppen också av träningsvärk men just nu känns det mest i bakdelen aj aj aj...... *ler*

Kommentarer
Postat av: Kickan

Du är så redig så! Själv så skäms jag för jag har slappat nu i 2 veckor men imorgon så är det dags för spinning igen ! Har latat till mig rejält nu ...suck....

Men nu måste jag ta mig i kragen igen för att inte bli kvar i de latas träsk småler

2009-03-09 @ 20:32:59
URL: http://allwithinmyhands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0