Jag hoppar på träningen idag

Ja jag struntar i träningen idag eftersom jag inte känner mig så bra, har jag tränat hela denna veckan innan och hela förra veckan igen så kan jag ju ha rätt till att strunta i träningen nu i alla fall och som sagt mår man inte så bra så är det inte bra att anstränga sig så. Jag har ingen aning om där är något bra på teven ikväll men jag får väl ta och kolla läget vad där är sen, om inte annat så ser vi väl på någon bra film som vi har. Man hoppas på att solen ska visa sig snart igen för det gör mycket på sig på humöret faktiskt, mer än vad man kanske tror, inte undra på att en del måste gå på ljusterapi när det är vinter och mörkt och trist ute. Annars så kollar jag läget på Tradera, jag har mina tröjor än så länge, ja dom jag berättade om innan från 80-talet som var så fräcka, sedan kollar jag läget till mor också, där är en del toppar som är skitsnygga som går ut idag och som mor och jag tittade på när dom var här i förrgår som mor ville ha och en del har blivit överbjudna för mycket men dom som hon verkligen ville ha, dom har vi fortfarande och en del av dom går ut om en timme ungefär så jag håller koll på dom nu. Det är alltid så roligt att kolla inne på Tradera för du kan hitta jättefina saker där inne för bra pris, man kan riktigt fynda där inne och det är roligt när man kan göra det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0