Inte rätt att Nicklas åkte ur Let´s dance

Ja då har dagen let´s dance varit och Nicklas åkte ut ikväll, vilket inte var rätt, jag menar visst kul att Elisabeth fick dansa vidare men ärligt talat så var faktiskt Nicklas bättre på att dansa, så det är synd att man inte får se honom dansa nästa fredag, så nu håller jag på Laila för hon var också jätteduktig ikväll. Jag har faktiskt hittat en hel del av Nicklas gamla skivor på Tradera som är i fint skick, där finns låtar som jag tycker är så himla bra från 80-talet med honom som man inte kan få tag på någon annan stans än på LP, jag har frågat honom om han inte kan göra en greatest hits platta med sina gamla låtar men det vet man ju inte om han gör så därför tog man tillfälle till akt att köpa dom skivorna nu när jag hittade dom, jag har ju min gamla skivspelare här i rummet, den är himla bra man kan spela allt från stenkakor till alla skivor singlar mm.... det är därför som den är så bra, det går att spela alla sorters skivor på den. Något som fick mig till att skratta gott idag var Samantha som gick efter let´s dance, vilket jag glömde att tipsa om här idag, jag tänkte ärligt talat inte på att det var Samantha ikväll utan när jag väl satt här och let´s dance var slut så kom det som en glad överasking direkt efter och jag skrattade gott åt Samantha för hon är för härlig och tokig på ett bra sätt hehe! Nej, nu är det dags för en kopp kaffe igen, ska gå och ladda kaffekokaren nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0