Ikväll är det Beck

Ja ikväll kommer en Beck film I guds namn heter den och den börjar klockan 21.00 på kanal 4 så den ska jag se, jag gillar verkligen Beck filmerna och just den här har jag faktiskt inte sett så det ska bli spännande. Annars så är det tråkigt och trist väder idag. Ikväll ska vi ha goda köttfärsbiffar och potatis bullar till det så det ska bli gott. Annars så händer det inte så värst mycket idag, det är bara en lugn söndag och det är rätt skönt det också att bara ta det lugnt och inte ha något särskilt som man ska göra. På onsdag ska jag till läkaren för vanlig rutinundersökning så då kommer mor och far och hämtar mig tidigt på morgonen för jag ska vara hos läkaren 8.40. Sedan på fredag så ska mor och jag till Ystad och gå och titta lite i affärer och så och fika på ett café där och sen senare på dagen så ska jag träna på gymet och då bara träna med maskinerna och inte göra dom rörelserna som jag brukar göra där annars som situps och sånt för det gör jag ju alltid hemma annars varje dag så därför är det bättre att utnyttja tiden och använda maskinerna så mycket som möjligt istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0