höstkläder ut sommarkläder in *ler*

Ja nu har jag rensat ut och sorterat ut vinter och höst kläderna och dom har åkt upp i lådor på loftet och sen har jag tagit ner en hel del sommarkläder, som jag tror att jag kommer att använda denna sommaren, jag har ju en hel del kläder eftersom jag har sparat varenda ett jag har köpt genom åren och jag har alltid varit väldigt rädd om mina kläder så dom är i samma skick som när man köpte dom och därför kan man ju inte ha alla sommarkläder och höstkläder i garderoben utan man vet vad man har och sen är det något speciellt som man inte har valt ut att ha i garderoben i år och man vill ha det en dag så får man ju gå upp och hämta det, det känns i alla fall skönt att ha gjort detta nu för i år i alla fall, det är ett tecken på att våren är kommen när jag gör detta *ler*.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0