Hos doktorn idag

Ja idag var jag hos min doktor på rutinkontroll och han tog blodtrycket och hörde på lungorna och så och det var jättebra och sen tog dom blodprover och han skulle bara höra av sig om det var så att något var tokigt så vi får hoppas att han inte hör av sig då. Nåja annars så började vi dagen med att mor och far och jag fikade på fiket i Skurup och mor och jag tog varsin baguette med räkor, den var sååå god. Efter det så var vi på någon loppisliknande ställe där dom hade lite skivor och jag hittade en hel del godbitar, jag har ju min gamla skivgramofon som jag kan spela dom gamla godingarna på *ler*. Jag är väldigt klädintresserad men något jag inte fattar är hur ett plagg som ser ut som en stor säck som man har på sig kan vara inne just nu, jag skulle personligen själv inte vilja ha dom på mig, det ser ju ut som om man har en säck fram på byxorna och man kan både skita och pissa i dom typ utan att det syns, jo hade man pissat i dom så hade det ju synts men ja, hm... ni förstår nog vad jag menar när jag visar denna bilden på hur dessa byxor ser ut, dom är bara sååååå fruktansvärt fula! Eller vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Kickan

Haha ja vad ska man säga om dessa byxor ?? Haremsbyxor kallas dom tydligen för !?

2009-03-25 @ 22:03:35
URL: http://allwithinmyhands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0