Har varit hos mormor

Ja nu har vi varit hos mormor och hon tyckte att det var jätteroligt att vi kom, vi började med att fika och sen pratade vi och efter några timmar så åt vi kvällsmat och på vägen hem så hämtade vi upp en kompis till oss, så min sambo och han ska sitta vid datorera ikväll och jag ska sitta med min laptop inne vid teverummet och se på melodifestivalen samtidigt ikväll. Vi har nästan precis kommit hem, så nu väntar jag på att melodifestivalen ska börja. Det har varit jätteroligt idag, det är så roligt att mormor var så pigg idag och att hon blev så glad över att vi kom och jag sa att vi snart ska komma igen på fika, det behöver ju inte dröja så länge tills vi åker dit igen. Mor och far var ju också där och dom hade hundarna med sig, valparna börjar ju bli stora nu och den ena valpen är lika stor som deras mor Mimmi, det är svårt att se skillnad på dom två nu, den andra valpen är mycket mindre än sin bror, den andra valpen är ju dubbelt så stor som han, men söta är dom *ler*. Nu ser jag fram emot att se på melodifestivalen  och jag hejar på Ugglas idag för jag tycker hennes låt var så bra, så vi får väl se hur det går ikväll.

Kommentarer
Postat av: Kickan

Uhhh hjälp vi hoppas INTE att Ugglas låt ska vinna !!! Ida håller på Alcazar för den gillar hon. Jag tycker att där är rätt många hyfsade låtar. Bara inte Ugglas eller Alla ( den grekiska låten ) ler så så hoppas vi.

Jag gillade Lili och Susies låty plus den låten som Anna Sahlene och norskan sjöng ihopa ( ingen av dom var med i kväll )

Men smaken är som baken -delad som tur är !

Postat av: Johanna

Jag tycker att Ugglas låt har inlevelse men La Voix låten var rätt bra ändå och jag tror att den har bra chanser att vinna i stora finalen

2009-03-14 @ 22:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0