Har tränat precis

Ja nu har jag tränat för idag först cykling och sen 30 knipövningar 30 situps och ja jag har ett schema på olika rörelser man ska göra och 30 av varje i alla fall, gud vad jag har ont i häcken efter dom där jävla knipövningarna, jag kan knappt sitta ju *ler*, nåja vill man ha fin fast gump så får man lida gump hehe! Annars så är det lugnt nu och jag ska bara slappa resten av dagen, vet faktiskt inte vad där är på teven ikväll men jag får väl kolla läget och se vad som går., men där är väl  inget som vanligt. Min väninna har nu kommit igång igen och bloggat efter det att hennes älskade hund gick bort, jag lider med henne vet hur svårt det är, man glömmer inte en sån vän i första taget.

Kommentarer
Postat av: åsa

jag tycker du o kickan båda verkar vara så fina människor.skulle vilja lära känna er mer genom skriva brev,prata i telefon,skicka sms till varann osv.

2009-03-02 @ 04:20:56
Postat av: åsa

jag tycker du o kickan båda verkar vara så fina människor.skulle vilja lära känna er mer genom skriva brev,prata i telefon,skicka sms till varann osv.

2009-03-02 @ 04:21:37
Postat av: Johanna

Hej!

Vad kul att du tycker att vi verkar vara fina människor, alltid kul att få höra sånt ler, du kan väl skaffa en bloggsida så kan vi ju skriva och läsa varandras bloggar, varkens jag eller min väninna är så mycket för att skicka sms men vi har dock msn, har du det? i så fall kan jag lägga in dig där för där kan man ju prata om du vill. Kram Johanna

2009-03-02 @ 13:03:25
Postat av: Johanna

Jag och min väninna pratar mycket näsan varje dag på msn och sedan så läser vi och skriver till varandra på våra bloggar och sen så skickar vi e-mail också till varandra så vi brukar mest hålla kontakten det viset, men förr när vi inte hade det då ringde vi till varandra och sen så har min väninna också webkamera så vi brukar prata på msn och jag kan se henne och så och man kan ju även skick små korta meddelanden som man spelar in där och det är ju kul, jag har haft en webkamera innan men den var inte så bra så jag ska skaffa en annan sen, men ge mig din msn så kan vi prata och skicka mejl till varandra där ler

2009-03-02 @ 13:06:14
Postat av: åsa

jag har msn

asaoberg[email protected]

2009-03-03 @ 03:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0