Har tränat för idag

Ja nu har jag tränat för idag och jag är röd i huvudet som en kräfta *ler* min sambo brukar alltis så snällt påpeka det hehe! Han tycker väl att det ser roligt ut att jag är jätteröd i ansiktet och ja det ser nog rätt roligt ut faktiskt,  man ser ut som en solmogen tomat, men det är ju inte så konstigt när man har tränat som bara den *ler*. Nu ska jag bara ta det lugnt, trött är man efter träningen och jag känner att träningsvärken är på väg och värre kommer det bli ikväll. Jag brukar bli så där bra trött efter träninge men sen efter några timmar så känns det som att någon har slagit en med en klubba i huvudet så att man är skittrött och då händer det att jag får gå och lägga mig några timmar. Det jag måste tänka på är att dricka mycket för man svettas ju mycket och sen drack jag kaffe i morse och det är ju vätskedrivande och jag måste tänka på att dricka ikväll också för man gör ju av med mycket vätska under träningen och man kräver vätska och sen dricker vi oftast kaffe på kvällen och det är ju också vätskedrivande, så man får påminna sig om att dricka mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0