Har tränat

Ja nu har jag tränat för idag så nu ska jag bara ta det lugnt och jag sitter just nu vid datorn och skriver här i min blogg och kollar på Tradera och ja allmänt kollar läget på nätet, har kollat lite på let´s dance sidan där det ju finns lite klipp om vad alla har sagt och så om varandra och att Nicklas åkte ut var ju inte klokt, han är ju så duktig men han var inte ledsen för det, han har ju en ny skiva på gång och vill börja arbeta på den, en som var ledsen över att Nicklas åkte ut var ju Leila men hon kommer ju att träffa Nicklas ändå eftersom dom ju är ett par och det är ju roligt, hon sa att dom skulle fira att dom hade träffats i Let´s dance *ler*, dom passar verkligen jättebra ihop. Annars så ser jag fram emot kvällens andra chansen final, just nu sitter jag och hör på en Lili och Susies bästa och deras låtar är så bra, gamla godingar från 80-talet, det piggar verkligen upp nu när vädret är så tråkigt och trist.  Jag börjar bli sugen på en kopp kaffe och kanske en macka till det eller kanske jag ska göra lite havregrynsgröt, ja jag får se vad jag känner för *ler*.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0