Har lärt mig vår laptop *ler*

Ja nu i helgen när vi hade en kompis här och han skulle använda den datorn som jag brukar sitta vid så fick vi plocka fram våran laptop och jag har ju inte använt den något så jag fick ju lära mig den och sen är det ju en fördel med att kunna den också för om jag ska hem till mor och far några dagar så kan jag ju ta med den och skriva och så och det är ju inte fel *ler*, ibland brukar jag åka hem och vara där några dagar för att hjälpa min mor och far som numera inte orkar fixa och dona hemma lika mycket som dom gjorde innan och det är ju inte så konstigt. När jag gör det så brukar min kusin komma ner hit till min sambo och hålla honom sällskap, då spelar dom spel och så. Jag har även installerat Guildwars på min laptop så att jag kan spela det också om jag skulle vilja när jag är hemma hos mor och far. Annars så har jag precis tränat idag och i morgon så ska jag träna i Ystad så då kommer mor och far och hämtar mig för far går ju också och tränar på samma ställe som jag och mor går på vattengymnastik i rummet uppåt. Jag har faktiskt börjat att äta havregrynsgröt på morgnarna nu också och det är jättegott med lite äppelmos ovanpå och sen så är det bra för det ligger ju länge i magen, men jag skiftar naturligtvis och äter fil och musli någon morgon och bröd en annan, men det är gott att skifta lite ibland och min mage mår bra av havre och korn och sånt som håller magen i form. Jag har inte kollat vad där är i teven ikväll men jag ska checka läget och informera senare här om dagens tevetips. Ikväll blir det blandad kompott till middag, vi har kvar ärtsoppa och sen vi lite pommes kvar och skinka som vi kan steka och ha till, så det blir som sagt blandat idag. Vädret är så trist och tråkigt, det hade varit bättre om det hade varit snö ute tycker jag för det lyser ju upp lite i alla fall, nu är det bara regnigt och dimmigt ute usch och fy.... och fuktigt är det så man får hålla brasa igång hela tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0