Har ändrat planerna igen

Ja jag sa ju innan att jag inte skulle träna i Ystad längre men det ska jag men det är bara det att jag ska träna med mor istället och jag har ju rörelserna som jag brukar göra där som situps och knipövningar mm, så då behöver jag bara göra just det som jag inte har tillgång till hemma nämligen träningsapparaterna, så det blir bara styrketräning då och det är ju bättre att lägga tiden där istället och sen så är det bättre om man kan kombinera träningen med att mor och jag har en dag för oss själva och först börjar med att fika och sen gå och titta lite i affärer och så och sen avsluta med träningen, så så hade vi tänkt göra istället, för det har kännts rätt meningslöst att mor och far bara har kommit och hämtat mig för att vi ska träna i ystad och sen så har dom fått köra hem mig direkt igen, jag menar då är det ju bättre om man kan kombinera det med att göra annat också, så att det är värt körningen här emellan liksom, så det blir inte denna torsdagen nu och inte nästa heller för då skulle visst mor på något möte men kanske nästa torsdag att vi kan börja det hela då, så vi får se hur det blir, man vill ju ändå kunna träna och ha tillgång till träningsmaskinerna för dom har man ju inte hemma, så det kommer nog till att bli en bra lösning det här.


Kommentarer
Postat av: Kickan

Tränar din far inte längre eller ? Vad är det din mor tränar ? Styrketräning hon också eller ? Är det på Nautiluse ni är eller det är Friskis & Svettis?

2009-03-03 @ 19:49:24
URL: http://allwithinmyhands.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jo, mor och far tränar på tisdagar vilket jag gjorde innan men nu ändrar vi det så att jag ska träna på torsdagar istället och då ska jag bara använda träningsmaskinerna för rörelserna som situps och knipövningar mm har jag fått på papper hur jag ska göra och det gör jag varje dag efter att jag har cyklat, så det behöver jag ju inte göra där. Sedan har mor och jag tänkt ha torsdagen som vår dag då vi fikar först och sen går på stan och sen tränar jag sist och då följer mor med in för det får man och mor ska ju inte träna med maskinerna nu när hon går på vattengymnastik, men det blir i alla fall bättre här för då är det mer värt att köra här emellan om man gör något mer än att bara träna, för innan så hämtade dom mig och vi tränade och sen körde dom hem mig igen och det blev ju lite långt att ligga och köra så tycker jag, här är ju en rätt bra bit ändå, så kan man då kombinera min träning med att mor och jag fikar och har vår dag och tittar i affärer och så, så är ju det bra.

2009-03-03 @ 22:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0