God morgon

Ja nu är det morgon igen och jag har precis ätit min havregrynsgröt, det ligger bra i magen, jag sitter framför datorn och tar det lugnt en stund innan jag ska börja dagens träningspass. Annars idag så ska min sambo hem till sina föräldrar och hjälpa dom lite och han ska handla också lite bröd på fiket, jag tycker att det är bättre att handla på kafeet för där har dom inga tillsättningsmedel och sen kan man ju frysa det också och när man sedan tar upp det igen så är det lika fint som när man köpte det, så man tjänar mer på att köpa bröd på kafeerna och dom bullarna vi har på vårt kafe här i Skurup är väldigt matiga så där är minsann ingen luft där i dom bullarna utan det är mycket mat i dom så man blir rejält mätt på bara en bulle.

Kommentarer
Postat av: Johanna

ge mig din adress till msn så lägger jag in dig där så kan vi prata där inne, kram Johanna

2009-03-03 @ 11:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0