God morgon eller middag *Ler*

Ja jag har sovit länge idag och gud vad djupt jag har sovit inatt och snarkat hade jag visst också gjort enligt min sambo och inte lite heller hehe! Nåja, idag är det lördag och vi har ätit frukost och jag sitter och bara tar det lite lugnt framför datorn innan jag ska börja dagens träning, jag kollar Tradera lite och ser hur det går för auktionerna som jag har bjudit på och än så länge så ser det bra ut. Ikväll så är det andra chansen på melodifestivalens deltagare så det ska bli spännande att se vilka av dom som blir uttagna till den stora finalen, men annars så är man inte speciellt imponerad av låtarna i år, andra år har det varit mycket bättre och jättesvårt att välja ut vilken låt som skulle gå vidare, men det har varit jättelätt i år kan jag säga eftersom låtarna över lag har varit dåliga. Nej nu ska jag gå och träna tjingeling pling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0