Egentligen dax att lägga sig

Ja egentligen är det ju dax att lägga sig nu men jag har ju fått mina skivor som jag bjöd på på Tradera, gamla skivor med Nicklas Wahlgren och jag lyssnar på dom just nu på min gamla 60-tals skivspelare och dom är sååå bra, man får tillbaka 80-talskänslorna *ler* och 80-talet är ju i allra högsta grad inne igen med både musik och mode, ja i allt! Jag tror nog att jag kommer till att vara rättså pigg ändå i morgon eller hm... senare idag blir det ja för det är ju redan lördag *ler*. Vi ska ju till mormor klockan 14.00 senare idag och fika och sen ikväll så är det ju finalen i melodifestivalen så det ska bli kul att se vem det blir som vinner ikväll. Jag fick tag på 3 LP skivor från 80-talet med Nicklas Wahlgren och en singel som är sååå bra och jag har två singlar som också ska komma snart som jag ser fram emot, men jag njuter i fulla drag av dom skivorna som jag redan har, han sjunger faktiskt jättebra och dom gamla 80-talslåtarna är så bra, men jag har hört Nicklas nya låtar som han gör nu och dom är faktiskt också bra, men jag kollade för inte så länge sedan på CDON:COM men dom hade inga av Nicklas skivor inne, det är dåligt med tanke på att han är så inne just nu när han har varit med i let´s dance och allt, men han ska komma med en ny skiva till sommaren och den ser jag fram emot, nu ska jag fortsätta att njuta av dom härliga tonerna och sen är det snart dax att lägga sig *ler*.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0