Det var kanongott

Ja maten vi hade idag blev verkligen jättegod, vi hade ju gjort potatisklyfter i ugnen och god sås till det och kycklingfileer och det var så gott, jag det brukar ju vara gott annars också men detta blev verkligen särskilt gott, riktig festmiddag, det var nog hur vi kryddat fileerna och såsen och kryddorna på potatisen som gjorde det så särskilt gott ihop, det gör ju mycket på sig hur man kryddar och kombinerar allt i maten. Annars så sitter jag och ser på let´s dance och jag tycker att Niklas och Leila och världens starkaste man var dom bästa idag och ja han skådisen var ju också duktig så det är svårt nu, det är hård konkurrans nu när det börjar gå mot sit slut i programmet.  Nu ska det bli spännande att se vilka som åker ut och vilka som blir kvar ärligt talat så tror jag att Elisabeth åker ut ikväll för om det ska vara rättvist så bör dom åka ut för dom andra är mycket duktigare. Nu ska jag gå och göra en kopp kaffe för nu är det paus  i let´s dance.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0