Dags att lägga sig

Ja nu har det blivit sent igen *ler*, vi har sett på film och då blir det gärna lite sent, men nu får jag gå och lägga mig om jag ska vara pigg när mina föräldrar kommer i morgon, dom kommer vid tretiden så vi ska börja med att fika och sen på kvällen ska vi beställa kinamat, men innan dess så ska vi se på film, så det ska bli kul att dom kommer hit i morgon. Mor och jag ska lägga upp mina nya jeans som jag köpte innan, så att jag kan börja använda dom. På kvällen så ska jag och mor se på let´s dance, det ska bli spännande att se hur det går, jag hejar på Laila nu när Nicklas har åkt ut, det var så synd att han åkte ut tycker jag för han var så duktig men men.... Karlarna kommer till att sitta vid datorerna och prata en massa goja *ler*. Nej nu säger jag Natti natti och sov så gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0