Min födelsedag!

Ja idag är det min födelsedag och jag fyller 34 år idag, ja jösses vad tiden går, man hinner ju knappt med själv *ler*. Jag har dukat fint i datarummet och gästerna kommer klockan fem, så det blir min mor och far och min kusin Joakim och mina svärföräldrar. Jag är så spänd på vad min sambo har hittat på för något, för han har varit så hemlighetsfull om det hela så det ska bli spännande. Vi ska grilla idag så jag hoppas att vädret håller i sig, så att det inte börjar regna precis när vi ska grilla köttet, men det ska säkert ordna sig.

Kommentarer
Postat av: Kickan

Ett stort grattis ifrån oss ! Hoppas att du får en bra och mysig dag !

Kram på dig !

2009-06-04 @ 20:23:01
URL: http://allwithinmyhands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0