Midsommarafton



Ja idag är det midsommarafton och det blir bara mina svärföräldrar och min sambo idag för min mor har blivit förkyld och min svärmor får inte lov att bli förkyld eftersom hon har problem med näsan och att den rinner och ska bli opererad för det, men det är tråkigt att vi inte kan fira allihopa, men mor har precis som jag otur att bli sjuk vid högtider som midsommar och jul och nyår, men snart fyller min sambo år och då får vi hoppas att vi kan träffas och fira min sambo, så då får hon vara frisk. Det ska i alla fall bli roligt idag, vi ska äta alla sorters sill och det är bara sååå gott, men det tycker inte min sambo så han ska grilla istället. Vädret är inte så bra idag, det ska visst regna senare idag och det var risk för åska också, men det är ju  inget ovanligt att det är dåligt väder på midsommarafton, vi kan i alla fall hoppas att det är sant det dom säger att det ska bli jättevarmt efter midsommar, dom har sagt att det ska bli upp till 30 grader så det håller vi tummarna för. Nu vill jag önska alla en riktigt trevlig midsommar!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0