Michael Jackson är död, jag kan inte fatta det.



Ja inatt kom den dystra nyheten om att Michael Jacksson är död och dog av hjärtstillestånd och jag kan inte fatta att kungen av pop har dött, han skulle bara om några dagar påbörja sin sista turne runt om i världen och enligt alla som ha jobbade med var han i god form medans andra säger att han tog mycket mediciner och lugnande som kan ha orsakat hans död och han lär också ha varit sjuk i någon hudsjukdom och något annat men man vet inget säkert, jag tror att det är en blandning av båda delarna och allt jobbigt som han har gått igenom de sista åren plus att han har blivit skuldsatt och därför skulle göra denna sista turnen för att få mer pengar, det hela är väldigt tragiskt och han lämnar tre barn efter sig som vi ännu inte vet vem som ska ta hand om dom. Michael Jackssons musik kommer alltid att leva vidare och han är den största artisten sedan Elvis Presley som var kungen av rock och Michael var kungen av pop, rest in Peace Michael!!!!

Kommentarer
Postat av: Kickan

Ja visst kan man inte fatta att han är död !!! Man tror inte det är sant :(

Men hela hans livshistoria är tragiskt på sätt och vis tycker jag.

Ha nu en trevlig helg !

2009-06-27 @ 21:07:46
URL: http://allwithinmyhands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0