Har hoppat studsmatta idag *ler*

Ja min sambo har en enormt stor studsmatta som min kusin och han satte ihop idag, så jag har hoppat studsmatta som bara den idag och sen så låg vi allihopa på den och solade det var härligt och solen sken och det var härligt väder så det var gött *Ler*. Annars så har vi lagat sån stark kyckling idag och ris till det och god stark sås till, det är ju min kusins favoriträtt. Igår hade vi jätteroligt när min sambo fyllde år, vi åt gott och hade roligt och pratade och så, först satt vi inne och åt goda mackor och sen så satt vi ute och åt tårta och drack kaffe för det var så fint väder och dom stannade länge så vi satt där ute länge och pratade och hade roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0