Ett år äldre *ler*



Ja då är man då ett år äldre 34 år och igår var min födelsedag och min mor och far och min kusin och mina svärföräldrar var här och vi grillade och hade trevligt. Jag fick ett Nominationarmband som var nytt för i år med guldfärg och två barlocker till det, det ena var det kinesiska tecknet för mitt födelseår och sen står det året för kaninens år hehe! Sedan fick jag en annan barlock av min sambo som där var en fin pärla i så det var jättelyckat och 300 kr fick jag också. Vi åt och drack och sen hade vi gjort marängtårta med banan och grädde som vi hade till kaffet efteråt. Jag fick även ett jättefint kort på posten från min bästa väninna och hennes familj som jag blev jätteglad över, tack så mycket *ler*.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0