Det blev marknad och fint väder *ler*

Ja igår var det Skurups marknad och mor och far kom hit för att gå på den med oss och kan ni tänka er, det blev fint väder precis när vi skulle ner och gå på marknaden, solen sken och det var precis perfekt marknadsväder *ler*. Vi började med att fika när mor och far kom hit och sen körde vi ner för att gå på marknaden. Om jag hittade något? Jodå *ler* en jättefin väska i jeanstyg och snygg i modellen med en målad svart katt på den och hon som sålde dom sa att det var bara att vända ut och in på väskan och tvätta den och färgen höll länge dessutom, så den blev jag jätteglad över att ha inhandlat. Jag hittade två par billiga och fina shorts till min sambo som han blev jätteglad över och sen hittade jag en blå och gul liten leksaksmus till Kurre som han blev överförtjust i och lekte med den hela kvällen igår så det var en lyckad dag på marknaden.  På kvällen så stekte vi korv och åt korv med bröd på kvällen för det var ju för dåligt väder till att grilla ute igår tyckte jag. Vi såg på film och hade trevligt och sen efter det så fikade vi igen och sen var mor så trött i ryggen och hade ont i den så att dom körde hem sen, men som sagt det var en rolig och lyckad dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0