Varit på samlarmarknaden och sålt saker





Ja det var far och jag som var på samlarmarknaden i år och sålde och man fick in lite grann i alla fall, så det var inte dumt *ler*. Monica och Eskil kom ner på lördagen så vi grillade lite korv och hade trevligt. Annars så ska vi bara ta det lugnt idag förutom att vi är bjudna på middag hos min svärmor och svärfar lite senare idag, min sambo och hans mor skulle till Trelleborg och fixa lite i en lägenhet som dom har fixat till en handikappad tjej som min svärmor är godman till , så dom skulle flytta in de sista sakerna där men när dom kommer tillbaka så ska vi äta middag hemma hos dom så det blir trevlig hehe, jag har köpt en rolig marknadsgåva till min svärfar, han och jag brukar alltid skoja och då blir det fräckt och flasigt *ler* så därför ska jag visa er denna bild på marknadsgåvan som jag köpt åt honom *Ler*, ska bli kul att se reaktionen på honom idag *ler*, Pace E Bene som det står på nunnan betyder Frid vare hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0