Trevlig fest *ler*



Ja vi har precis kommit hem från min vänninna och hennes familj, vi var ju där på fest ikväll och det var jättetrevligt. Vi bjöds på en drink till att börja med och Rickard grillade under tiden, sedan åt vi där inne och vi åt goda grillspett och grön- sallad och pommes eller potatissallad till det, efter det så fick vi en jättegod tårta och sedan hade vi lite gottebord vid teven, det var en lyckad kväll och töserna var så söta och goa, Emma visade mig sin kanin Bamse som hon ju precis har fått och han var också jättesöt. Nu ska jag gå och lägga mig för i morgon ska vi till min moster och äta tacos och min mor och far kommer också dit så det ska också bli trevligt. Natti Natti allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0